Thursday, May 6, 2010

Perginya Kesayanganku....

Orang kata :

'Jika sayangkan sesuatu, janganlah sayang bersungguh-sungguh... kelak ia akan pergi.....
dan begitulah sebaliknya...'
...................................................................................................................................

Saya sangat sayangkan dia...
Saban hari saya akan menatap dia
tanpa jemu...
Setiap hujung minggu kami akan keluar bersama
Mengharungi aktiviti dengan girangnya...

Kini,
dia sudah tiada..
Saya tak dapat menatap dia lagi
dia tak dapat menemani saya lagi
dia pergi.... dirampas orang!!!
..................................................................................................................................

Jika begitu hendak jadinya
Saya bersumpah...
Perampas itu kelak hidupnya tidak mudah!!!
Dirinya sentiasa dirundung ketakutan!!!
Derap langkah akan berada dalam kebingungan!!!
7 keturunannya akan berlarutan!!!!
Dikau akan temui aku tatkala kita mengadap Tuhan!!!
...bersama-sama dia

itu sumpah saya...

~tintaku menulis..
watikahku untuk perampas~

5 comments:

kuizikel said...

wei sape yg kena rampas ni wei

dropmental said...

pojan... D40 ku sob..sob..sob

amoi said...

aaaa???ada org curi ke?

dropmental said...

seluruh hidup aku... setiap darah yang mengalir dalam badan aku... tidak akan aku halalkan orang itu... badannya takkan diterima bumi kelak!!!

NedLi Sakurai said...

huhuh... mcm sumpahan mahsuri laks ko nie.. sampai 7 keturunan..



redha la ona.. benda dah hilang. sakit hati mmg la sakit bila dikenang2.. bnyk2 bersabar ek..