Thursday, June 17, 2010

Selamat Pengantin Baru....

Ahaaaa.... inilah dia tajuk BESAR kali ini... Seperti biasa lah, tatkala cuti sekolah saja, kenduri di sini sana. Dan kali ini, merupakan giliran adinda saya yang tercinta... Nornabiha Elias.

Tanggal 6hb Jun 2010, rasmilah Si Biha menjadi isteri orang. huhu tahniah adikku. Akak tumpang gembira dengan kamu... sob sob.. uhhh please!! tak kose nak menangis. haha gembira ye Ona gembira :):):) Tapi ntah kenapa ketika majlis akad nikah, saya yang melalak lebih-lebihan dari sang pengantin. (Malu siot!! hehe)

Jadi, oleh kerana ketika majlis berlangsung, saya teeeerrrsaaanngaaaattt laa sibuk (berlari ke sini sana), bukan OP malah ketiadaan kamera (anda tau apa yang saya maksudkan *bertafakur kejap*), jadi tidak banyak gambar yang dapat saya sisipkan.

Anyway, Selamat Pengantin Baru Biha!! :):):)




:):):)

p/s : Selamat pengantin baru juga buat sahabat baik, Marini & Shahir :):):)

~tintaku...
Jadi bunga manggar... apakah??~

4 comments:

amoi said...

congrats utk adik ko..muka korang sama la..hehe..

OnaX said...

thanks ila... muka kitorang sama ek? maknanya muka aku muka pengantin laa hahahah

BIHA said...

thanks akk...sayang akk...orang kuat ibu n ayah mase majlis biha...biha berdoa semoga akk pun cepat2 bertemu jodoh...mane la tau dapat org jerman...ok gak...(ozil)...tapi diriku big fan to SPAINNNNNN!!!!!!!!!1

dropmental said...

Ceh... yo yo ooo jek biha nih... malam nih ita tgk cam ne spain perform ye... u must beware yang both teams are strong.. but si octo-paul tuh predict spain menang laa plak... juz wait n see je laaa heee