Monday, June 8, 2009

Sudah Lama Tidak Bertanya Khabar....

Assalamualaikum....
Agak lama saya menyepi...
Bukan kerana keputusan idea... tidak.. malah kawan2 juga ada yang memberikan cadangan untuk bingkisan2 akan datang...
..............................

Kerja tak kerja....... saya ada kerja
Lapang tak lapang........ saya tiada kelapangan sangat..
Bosan tak bosan...... saya mmg BOSAN!!!
Penat tak penat... saya agak penat huuu
...........................

SAYA PERLUKAN MESIN BASUH
hmmmm.............

8 comments:

NedLi Sakurai said...

heheh.. carik laa satu mesin basuh ona, yg 2nd hand ke.. tak pun amik maid laa (^^ii)

amoi said...

hahahha...lawak la..intro sket punya panjang..tapi isi sebenarnya nak mesin basuh jek...hehe...beli la less than 500 boleh dpt...tapi semi auto la...hehe...

dropmental said...

heh kawan2... percayalah, saya mmg akan memiliki mesin basuh satu ketika nanti... ahakssss

kuizikel said...

hahah saspender betul la ko ona... aku sepuk karang..haha.. beli yg auto je la, takyah susah2... bayo installment 2 kali klu sayang duit.. dlm 650 leh dpt jenama LG.. tapi kat umah skrg ni lagi syok, basuh2 je dah siap sidai..hebat tak? :)

dropmental said...

korang suspensss ke ngan artikel aku kali nih?? hakhakhak.. kompius aku... nih cuma 5 minit sessi luahan perasaan aku jeks... tak sangka... :):):)

NedLi Sakurai said...

ko mmg hebat kui .. hahahha

harap2 nanti, ader mesin basuh yg terus lipatkan baju2 kiter.. lagik bagus kan? (^^,)

asrulnizam said...

huh..wat sapen jer..
ni nk beli mesin bsuh x lari budget ke??hehe

dropmental said...

aini : betul laa.. best sungguh kalo ade mesin yang terus lipat... tetiba teringat waktu mendobi kat banting huhuuuu

asrul : budget??? insya allah ada... heheheh...