Tuesday, August 11, 2009

Keinginan yang teringin diingini...

Benarlah kata orang, setiap perkara baik yang ingin dilakukan pasti akan ada dugaannya.. tak kira macam mana bentuk dugaan... bencana ke.. godaan ke...

Semalam saya berpakat bersama teman-teman serumah untuk berpuasa. Nak berlatih puasa kata mereka (padahal nak mengganti sebenarnye... ceh). Saya sekadar mengiyakan sahaja kata-kata mereka... heeeee

Jadik, saya kira sepanjang hari itu semuanya berjalan dengan lancar sehinggalah ke waktu petang... uhuk uhuk... SAYA TERINGINKAN CUPCAKE!!!! Lancar saja mulut bertanyakan kedai yang menjual cupcake terdekat sambil meng'google'. Oleh kerana tiada sambutan dari teman pejabat (mereka mengamalkan pemakanan yang sihat... NO CARB.. LESS SUGAR.. LESS SALT...*sigh*), keinginan saya hampir2 saja hancur ranap.... huhu

'batu belah batu bertangkup....
telanlah aku, tangkuplah aku..
aku nak makan cupcake!!!!'

hmm ini tak boleh jadi!!!! saya tak mau mati ditangkup batu... tanpa merasa kelazatan cupcake... saya mesti melakukan sesuatu!!!

Akhirnya, dengan sengajanya saya telah meng'kidnap' Nad si budak serumah untuk menemani saya mencari cupcake idaman.... hmmm.... dan pencarian saya membuahkan hasil... yey!!!!!



Cupcake Chic yang sangat sedap!!!!

Dan pada malam itu... saya tidur dengan nyenyaknya...
ZZzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

~tintaku tiba-tiba mahu menyanyi
Lagu... Vanilla frost frost baby.. heee~

2 comments:

NedLi Sakurai said...

ini cupcake yg ko kater sedap sgt tue erk? blanjer aku weh sekali? (^_^) *Wink*Wink

dropmental said...

hehe.. boleh jek.... mmg sedap... utk bday celebration pun boleh.. :):):)